Overslaan en naar de inhoud gaan

Veelgestelde vragen

34 ROSE accepteert de volgende verschillende betaalmogelijkheden tijdens het orderproces: iDeal of PayPal. Achteraf betalen is op dit moment niet mogelijk.

Mocht je na het plaatsen van een order geen orderbevestiging hebben ontvangen, en is het bedrag wel van je rekening afgeschreven? Stuur een e-mail naar flore@34rose.nl en wij zullen er naar kijken.

Heb je een kortingscode van 34 ROSE en wil je deze gebruiken bij je order? Dat kan! Tijdens het afronden van de order kan je onder het kopje 'coupons' de kortingscode toevoegen.

Mocht je tijdens het bestelproces hulp nodig hebben of er is iets onduidelijk, laat ons dit gerust aan ons weten. Stuur een e-mail naar flore@34rose.nl en helpen je graag verder.

Zendingen Nederland

Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verstuurd via Post NL. De bestelling, zal afhankelijk van de verzender, er binnen 1-3 werkdagen zijn. U ontvangt altijd van ons een track and trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Er zijn geen verzendkosten voor orders binnen nederland boven een orderbedrag van €20. Je bestelling wordt via een brievenbuspakje (traceerbaar) verstuurd. Mocht je orderbedrag lager zijn dan €20, dan bedragen de verzendkosten:

  • Brievenbuspakje: €1,95

Let op: tijdens sale of drukke periodes kan de verzending iets langer duren en wordt het verstuurd binnen 1-5 werkdagen na het plaatsen van de order.

Zendingen Europa

Mocht je een bestelling willen plaatsen en willen afleveren op een locatie buiten Nederland, maar in Europa dit kan! Tijdens het afronden van je bestelling kan je de verzendkosten opnieuw laten berekenen. Europese verzendingen worden verstuurd via DPD. De verzendkosten zijn:

  • Brievenbuspakje (traceerbaar): €4,95

Mocht je orderbedrag boven de €100 zijn, dan kan de order gratis verstuurd worden via een niet traceerbaar brievenbuspakje. Daarnaast heb je de keuze om alsnog het pakket traceerbaar te laten versturen voor €11,95. Je ontvangt van ons een track and trace code voor aangetekende EU pakketten waarmee je je bestelling kunt volgen.

Let op: tijdens sale of drukke periodes kan de verzending iets langer duren, en wordt het verstuurd binnen 1-5 werkdagen na het plaatsen van de order.

We streven ernaar een kwalitatief goed product te verkopen. Mocht het toch zo zijn dat je het artikel wilt retourneren dan kan dit binnen de bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Alle artikelen die geretourneerd worden, mogen niet kapot, gebruikt of gedragen zijn. Retouren moeten in originele verpakking worden verstuurd om het aankoopbedrag terug te ontvangen. Zodra 34 ROSE de retour heeft ontvangen en heeft verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging. Het bedrag van je retour zal op dezelfde manier worden uitgekeerd als waarmee de betaling heeft plaats gevonden.

Op het retourformulier dat je van ons heeft ontvangen in het het pakket geef je aan wat je retour stuurt en wat de reden hiervan is. Stuur dit formulier altijd mee in het het pakketje wat je retour stuurt, zonder dit retourformulier kunnen wij geen retour verwerken. Het is belangrijk om te weten dat het pakket wat je retour stuurt, geheel op eigen kosten is. Mocht het pakket toch zijn verstuurd zonder retourkosten, dan accepteert 34 ROSE het pakket niet en kan de retour niet worden verwerkt.

Onze excuses als je bestelling incompleet is, of als er artikelen tussen zitten die kapot/beschadigd zijn. Neem binnen 2 dagen na ontvangst van je bestelling contact op met onze customer service, via: flore@34rose.nl met alle relevante informatie. Mocht je een artikel hebben ontvangen dat kapot of beschadigd is, stuur altijd duidelijke foto’s in de e-mail mee van het beschadigde/kapotte artikel.

Wij nemen je klacht binnen 14 werkdagen in behandeling en komen met een passende oplossing.

34 ROSE geeft 6 maanden wettelijke garantie op jouw aankopen. Als de aankoop binnen eerder genoemde periode een defect heeft of er een probleem voorkomt, kun je een e-mail sturen naar: flore@34rose.nl onder vermelding van jouw ordernummer, het probleem/defect en duidelijke foto’s van het artikel met het defect/probleem.

34 ROSE neemt jouw klacht altijd serieus in behandeling. Je ontvangt van ons binnen 14 werkdagen een reactie voor een passende oplossing.

De meeste artikelen die 34 ROSE verkoopt zijn delicaat en fijn, dit houdt in dat 34 ROSE verwacht dat de artikelen met zorg en op de juiste manier worden behandeld, wij verwijzen altijd door naar de 'care' pagina waarin wij je meer informatie geven over hoe je het best met sieraden om kan gaan. Artikelen die defecten/problemen vertonen of kapot zijn doordat er niet juist met het artikel is omgegaan vallen niet onder bovengenoemde garantie. Daarnaast geldt de garantie niet op sieraden die zijn verkleurd en geldt de garantie niet voor sieraden die voorzien zijn van een plating.

Zodra een bestelling geplaatst en betaald is, en je een orderbevestiging hebt ontvangen is het niet mogelijk om de order te annuleren. Orders kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst via ons retourbeleid.

34 ROSE is altijd op zoek naar interessante samenwerkingen met onder andere influencers of detaillisten en staat altijd open voor jouw idee. Mail naar flore@34rose.nl en wie weet komt hier een inspirerende en mooie samenwerking uit.